U ovo blagdansko vrijeme donosimo tri poruke koje Vam znatno mogu olakšati poslovanje i poboljšati njegovu kvalitetu: 

1. Ne uspoređujte se s drugima! Ok je imati uzore na koje ćete se ugledati i zahvaljujući kojima ćete unaprjeđivati poslovne procese i kvalitetu Vaših proizvoda i/ili usluga, međutim uspoređivanje Vam može donijeti samo frustraciju, nezadovoljstvo i potencijalno krive poslovne odluke. Vi ste Vi, takvi kakvi jeste i upravo ste takvi potrebni tržištu i svojim poslovnim partnerima.

2. Stvari najčešće nisu ili ne moraju biti onakve kakvima se na prvu čine. Ponekad jer poduzetnici sami odašilju krivu sliku, ponekad jer je naša percepcija o nekom drugačija. Može Vam se učiniti da netko posluje bolje, lakše, kvalitetnije od Vas, međutim kad zagrebete malo ispod površine, moguće je da ćete se uvjeriti da to nije baš tako i da Vi, i kad biste bili u prilici, ne biste poslovali na takav način. I ovo je razlog zašto se ne treba uspoređivati. A može i obrnuto, na prvu vam netko ne “sjedne” pa se kasnije ispostavi da je super. Zato treba ostaviti se predrasuda, svakome dati priliku i ulaziti u odnose profesionalno i otvorena srca i uma.

3. Ako tijekom godine već niste, sad je najbolje vrijeme da se prisjetite onih najpotrebitijih i  izdvojite jedan dio prihoda za donacije. Ne mora to biti puno, donirajte koliko Vam mogućnosti dozvoljavaju: deset eura, deset, u redu je, nekome će i to puno značiti. S poreznog aspekta dozvoljeno je neoporezivo donirati do 2% ukupnih prihoda prošle godine pa ćete donacijom smanjiti poreznu osnovicu, platiti manje poreza i učiniti dobro djelo. A zapamtite: dobro se dobrim vraća!

Ne uspoređujte se, ne brzajte sa zaključcima i donirajte!